...

Projektowanie mailingu

Zestawienie Kampanii Mailingowych – Kliknij i Sprawdź!

Profesjonalny mailing polega na dostarczeniu zdefiniowanemu odbiorcy informacji o możliwości zakupu produktu, propozycji lub usługi i uzyskaniu oczekiwanego działania zwrotnego. Jako nadawcy, nie oczekujemy odpowiedzi na wysłaną wiadomość, ale na dokonanie pewnej akcji, np. przekierowanie do sklepu firmowego czy zakup określonych dóbr w obniżonej cenie. Mailing nie posiada ponadto wyznaczonych z wyprzedzeniem terminów: stosujemy go zaraz po pojawieniu się oferty. Stanowi zatem rodzaj informacji; reklamy o charakterze spersonalizowanym, której każdy adresat musiał w przeszłości wyrazić zgodę lub chęć otrzymywania korespondencji w tej postaci.

Zalety wykorzystania efektywnego mailingu jako metody sprzedażowej:

  • Krótki czas przebiegu działań – dzięki sprawnemu i potencjalnie zautomatyzowanemu procesowi wysyłki, realizacyjne koszta czasowe pozostają znacznie niższe niż w przypadku standardowych reklam
  • Niskie koszty – nakłady w zakresie abonamentów narzędzi email-marketingowych
  • Nieograniczony zasięg – możliwość komunikacji bez ograniczeń lokalizacyjnych potencjalnych leadów
  • Możliwość dokonania szczegółowej analizy – dostęp do danych liczbowych m. in. najważniejszych: w zakresie otwieralności maili i współczynnika klikalności
  • Automatyzacja – możliwość zastosowania narzędzi znacznie usprawniających pracę w zakresie mailingu, takich jak np. generator maili
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.